Loading...

HAKKIMIZDA

Firmamız 1996 yılında Sn. ATAMAY ELLERGEZEN tarafından kurulmuştur.
ATAMAY ELLERGEZEN Oyak Renault fabrikasının kuruluşunda bulunmuş, daha sonra otomotiv yan sanayinde birçok firmada kurucu ortak olarak yer almıştır. Aramızdan ayrıldığında sektöründe 40 yılı aşkın deneyime sahipti. Mayzen kuruluşundan kısa bir süre sonra hızlı büyüme ivmesi ile özellikle ayar ( DIN 988 PS) ve destek pulları ( DIN 988 SS) üretiminde uzmanlaşmıştır. Mayzen DIN 988 ayar ve destek pulları üretiminde dünyanın önde gelen firmalarındandır. Üretiminin %90‘ını çeşitli Avrupa ülkelerine ihraç etmektedir.

Mayzen 20 yıllık deneyimiyle ayar pullarının yanı sıra otomobil ve traktör yedek parça üretimi de yapmaktadır. Deneyimli kadrosuyla her geçen gün kendini yenileyen firmamız devreye aldığı tam otomatik pres kontrol sistemleri ve kalite kontrol cihazları ile %100 kontrol, %100 kaliteyi hedeflemiştir. Mayzen Bursa da faaliyetlerini sürdürmektedir. Bünyesinde çeşitli tonajlarda eksantrik presler, CNC freze, CNC tornalar, çift yüzeyli taşlama tezgahları, satıh taşlama tezgahları ile üretim yapmaktadır.

Firmamızda gelişmiş kalıp üretim birimi bulunmakta olup her türlü metal kalıp ve parça isteklerine kısa sürede yanıt verebilmektedir. Mayzen, 2015 yılında devreye aldığı soğuk haddeleme tesisiyle kaliteli hammadde ihtiyacını kendisi üretir duruma gelmiştir. Firmamız 2018 yılında IATF 16949 , ISO 9001:2015 ve 2020 yılında ISO 14001:2015 , ISO 45001:2018 kalite belgelerini almıştır.

                                                             
KALİTE POLİTİKAMIZ

Mayzen Otomotiv Makina Yedek Parça Isıl İşlem San. Ve Tic. Ltd. Şti. olarak günümüzün uluslararası rekabet pazarında;

Kalitenin esas amacına ulaşmak için sürekli gelişme göstererek ilerlemenin gerektiğinin bilinci içerisindeyiz.

Bu süreç içerisinde en iyiye ulaşmak için, Mayzen yönetici kadrosu ve tüm çalışanları olarak edindiğimiz temel ilke müşteri memnuniyetidir.

En iyiyi yapabilmek üzere girdiğimiz bu yolda Kalite Politika’mız;

 - Ürün kalitemizi müşteri istekleri doğrultusunda istenilen standartlarda sağlamak,

 - Müşterilerimizin beklentilerini zamanında karşılamak,

 - Görev ve sorumluluklarımızı zamanında, doğru şekilde ve düzeltmeye gerek duymadan yapmak,

 - Çalışanlarımızı kalite sistemi doğrultusunda eğiterek bilinçli ve katılımcı olmasını sağlamak,

 - Satış öncesi ve satış sonrası hizmet kalitemiz ile müşteri memnuniyetini arttırmak,

 - Kalite ve verimliliği etkileyen tüm süreçleri sürekli olarak iyileştirmektir.